Thursday, November 13, 2008

Yaaaahhhhooooo!!!

Hari nih UPSR akan diumumkan.... tapi aku tengok adik aku relaks jek...mak aku lak yang over berdebar2 cam die lak yang amik pekse...tapi memang slalu macam tuh pun kan...kalo result nak kuar,mesti mak lar yang berdebar2...lumrah dunia..hehhehe...kalo aku jadi mak pun,aku camtuh agaknyer...

Anyway,kul 11am tadi mak aku call...aku dah cuak gile ah cuz die menangis2 sambil cakap..."Ya,Fandi dapat 5A....uhukuhukuhuk......"..Ape lagi,aku pun terkena virus cam nak menangis lak...punyer happy giler mak aku adik aku naik pentas amik result...lagi naik lemak ah die pasnih...mintak ape saje...hmm..hampes...aku pun kopak ler...tunggu jek ah die mintak aper...but aku sangat2 bersyukur die dapat result yang bagus..memecah tradisi keluarga aku yang tak penah dapat 5A...akupun 3A 1B jekk..tp ok la kan....


Tak sabar aku nak balik umah,nak tengok reactions mak aku..hehhehe..kepoh giler...mesti ader celebrations nyer weekend nihhh...aaddeeiihh...oklar, nak stop dulu..nak wat keje aku yang berlambak nih....C ya!

"The Love of a family is life's greatest blessings"



No comments: