Saturday, November 15, 2008

Selesai sudah semuanyer....

Smalam aku dah pergi pejabat Agama Johor..settlekan ape yang patut utk wedding aku..hampes eh kitorg nih..baru nak wat...ye ah..after dah kene bising ngan member2 n family...baru terkedek2 nak pegi..kalo tak,tak tau lar bile aku nak gi..cuz tunang aku tuh Workaholics..susah nak mintak cuti..takut sangat ngan boss die..ala..bukan org lain pun,bakal bapak sedare die gak..susah betul kalo nak suh die cuti...itupun die mintak half day jek...cuz sejak kitorg kat pejabat agama..hp die tak berenti memekak...aku macam dah nak meletop jek kat situ tapi ape nak wat..kene la berkorban...terime jek ah dapat laki yg workaholics!aauuww...i hate that words...

So,part yang paling besh n nervous kat pejabat agama ialah kene interbiu...nasib ustazah tuh tak garang sangat..kalo kene ngan ustaz tuh..macam garang jek...seram aku..tunang aku kene senang jek interbiu..baca 2 kalimah syahadah..alfatihah n rukun nikah..part aku,kene 2 kalimah syahadah..doa qunut n mandi hadas..adeeiihh...part mandi hadas tuh yang takleh nak explain detail..praktikal aku tau ler..hehhehe...nasib lepas...then,g cari kadi sume pastuh dah settle...letih gak ah sebab kene rushing..tunang aku nak g keje..

Akupun tak baper sihat sangat nih..demam selsema tak baik2 lagi..tensen aku...sambung later
!

1 comment:

mariamsss.blogspot.com said...

emi...
anyway aku nak congrats for ur big day..
heeheh..
n sorry banyak2 cause tak dapat attend ur wedding cause cousin aku pun kawin sama ari..
aper kes la korang kawin sama ari..
ish..ish...
wish u happy in ur new life until d end.