Tuesday, November 11, 2008

Al-Fatihah.......

Aku baru dapat berita dari tunang aku...opah die kat perak baru meninggal semalam...aku shocked gak dengar..maklumler...aku ni fobia sket bab2 org meninggal..nak2 org terdekat...sedih gak ah..opah die ade dtg JB beberape bulan yang lepas ah..aku tak ingat..cuz die nak sangat jumpe aku n tunang aku...aku dah dapat rase dah time tuh..cuz opah die macam lain macam jek..pastu asyik kate takut tak sempat nak tengok...sayu gak aku dengar..terpakse ah time tuh aku g berkampong kat umah tunang aku...1 hari gak ah kat situ melayan opah die...tp aku tak kisah ah...sian gak aku tengok...tp aku tgk time tuh die memang dah uzur...

Mlm semalam gak tunang aku balik perak n family die...Tadi aku call,die kate dah kebumi..semuanyer lancar..takde ape2 buruk yang berlaku..cuaca pun cerah...alhamdulillah..Hopefully semuanyer selamat....

Apepun,at least aku ade memory ngan opah die..aku pun tak sangka die pegi cepat...Aku harap arwah tenang n dietempatkan dikalangan org2 beriman...Al Fatihah...


"Some of us think holding on makes us strong; but sometimes it is letting go."

No comments: