Saturday, December 19, 2009

What's wrong with my face?

Ape masalah eh ngan muke aku?everytime nampak muke aku jek mak aku mule lar membebel..malas aku nak dengar...die kate aku tak tegur org tu la org ni la...takkan ler aku nak g kat depan muke org tuh,tetibe sengih cam beruk lak...aadduuiii,,pressure2...biase ah,sume org ade ekspresi muke masing2..takkan everytime aku nak senyum...kang org kate aku gile lak...mak aku nak suh aku ubah,mmg bole tp susah ah..bende tu bukan bole dibuat2,its natural...aku mmg malas,kalau aku dah senyum kat org tuh then die buat bodoh jek...memang tak kuase ah aku nak melayan kan...boleh jalan,,takkan aku nak terhegeh2 lak,,,,aku bukan lah tak suke just that kalau org tu taknak berbual,takkan aku nak pakse kan...aku okey jek ngan sume org tp there must be a reason kan behind every story...so,aku rase mmg susah nak explain kat org yang tak paham situasi aku especially my mother...aku tak berdendam cume biarlah aku aje yang rase sbb ia membabitkan prasaan...tp aku tetap hormat pd sume org, takde prasaan dendam ker aper..

Anyway,Flight mak aku delay..terpakse la aku ganti cuti aku ari lain...ayooo...leceh ah Tiram Travel nih...hmmm.....and this week and next week,i'll be very busy cuz there's so many wedding invitation...hmm...oklah,got to go..muah!


"One who understands much displays a greater simplicity of character than one who understands little."